4 sekunder, en total evighet

Funderar på att lägga mig tidigare än 12 idag, det är ju trots allt den sista lediga dagen imorgon. Sedan på tisdag bär det av till skolan igen, och ETT ******** MATTEPROV! Det kommer gå åt helvete, hoppas pappa kan hjälpa mig lite med matten imorgon annars är jag körd! TOTALT KÖRD!
Hur det står till annars då? Jo, tack känner mig totalt nere på botten av bara tanken på matte. Men annars är det bra, jag har kollat på fotboll med Lina, Lisa och Nellie idag otroligt nog förlorade Junsele bara med 0-2 sen så har jag även slagit personligt rekord när det gäller att cykla hem det tog tamefan bara 17 minuter!

Jag åt en korv på fotbollen sen när jag kom hem åt jag äckligt mycket med mat sen åt jag glass på det. Men det var så gott så jag kunde inte låta bli. Sen tänkte jag dra ut och springa idag men istället hamnade jag på soffan med en glass och datorn i knät. Jag känner mig sååååå himla duktig, men man får väl se det så här att jag cyklat riktigt mycket idag och sen ska jag förmodligen på gymmet imorgon. Vill ni veta vad exakt jag spyr utav just precis nu?
DET HÄR.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0