It's never too late

Alltså det här har varit min bästa midsommar på länge! Helt ärligt, jag vet inte varför men den har bara vart så * bra.
Fast innan jag fortsätter berätta om kvällen vill bara lägga till en sak, min pappa hade spänt min kedja på cykeln och då fungerade såklart inte växlarna på cykeln så igår cyklade jag till och från byn på ettan. Sen hade jag stått och lockat mitt hår, jag hann inte mer en komma ner till stora vägen så var håret spikrakt eftersom att det var så fuktigt i lufen. Men i alla fall så cyklade jag till mina vänner på kronvägen där vi grillade, spelade kubb, åt glass och jordgubbar och pumpade musik på högsta volym.
Dessutom "slösade" jag bara bort 60 kronor när vi gick ner på nipan senare på kvällen. Sen efter allt kul så var det ju inte såååå himla kul att cykla hem på ettans växel mitt i natten, men man får ju benmuskler ;) Så nu väntar jag bara på kvällen så jag kan göra om alltihop, för om ni inte redan visste det så har jag världens bästa och mest underbara vänner!

Här gillade vi hoffmaestro!


Och därmed sa vi godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0