En Kväll I Juni

Jaaa.. vars ska jag börja. Som sagt så ställde jag min nya väckarklocka på kvart över nio så jag inte skulle sova bort hela dagen. Jo, den klockan ringde ju kan man ju säga. Jag vaknade av panik för klocka tjöt verkligen och eftersom att jag inte riktigt hunnit kolla på den så mycket så var jag tvungen att först springa och hämta instruktionsboken sen läsa igenom hela för att veta hur man stängde alarmet. Sedan somnade jag om och sov lääänge så länge ända tills jag sov bort hela dagen.

Sen ikväll har jag varit på Konsert i kyrkan, och de var så * bra att jag nästan måste gråta lite. Jag tänkte göra det i kyrkan, men det var ingen annan som grät så då kunde jag inte gråta heller. Men alla andra grät på skolavlsutningen så kämpade jag för att gråta men det gick inte, sen så tänkte jag gråta för att jag inte kunde gråta men det gick heller inte som jag tänkt. Jag satt där glad för att det snart var sommarlov och snart så slipper jag Junsele.
Efter vistelsen i kyrkan for jag hem en snabbis, sen drog jag på ok och köpte glass. Så inte flör att skryta men om jag köper en glass till nu så får jag dej sjätte gratis.. Efter glassen så drog vi på volymen på stereon i bilen sen och körde några varv runt byns "cooling-varv" där byns alla coola ungdomar kör runt runt hela dagarna. Sedan åkte jag hem och nu ligger jag här. Det är ungefär så man kan resumera min dag, jag hade kanske önskat att jag hade mer att skriva om men det är så här dagarna ser ut när man är en no-lifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0