10 Saker Att Dela Med Sig Av

Om man bortser från att jag vart i Övik och haft det bra så har detta varit en av de värsta dagarna på länge. Förutom en liten sak som kanske har varit bra.

Jag kommer tappa alla mina pengar imorgon bara för att jag är så himla slarvig och har tappat bort mitt minneskort till telefonen som jag hade för någon vecka sedan men nu är det absolut inte på sin plats. Så imorgon måste jag köpa ett nytt, sen när det har gått en vecka så kommer jag att hitta minneskortet igen och ha slösat bort mina pengar på ett minneskort.

Va*** ska minneskort vara så små för? Dom är hur lätt som helst att tappa bort och omöjlig att hitta.

Jag hade tänkt bränna pengar två dagar i rad men de sket sig för att jag är en slarvmaja.

Riktiga fjortisar som tror att dom är äldre en vad de är, sånna som går sminkade 24/7 faller mig absolut inte i smaken. Mig får ni då ingen uppmärksamhet av.

110614 var den värsta dagen i hela mitt liv.

Jag hatar att jag hatar mig själv, grinar över hur ful jag är, att jag är feg och har ofta dubbelmoral. Men ett plus i kanten till mig själv är att dubbelmoralen är på väg bort för FYFAN lyssna nu, det är bland det värsta som finns.

Jag har världens planer för sommaren med mina kompisar och planerna blev bara ännu bättre idag då jag fick ett sms av min underbara smarta kompis som bara gjorde planerna ännu bättre.

Jag saknar alla 29 stycken redan, ni kanske vill umgås med mig någon dag framöver.. kanske?

Jag försov mig imorse så rejält att jag vaknade när någon stod och plingade på dörren för att den var låst och vi skulle åka. Så för att detta inte ska behöva hända igen, så ska jag duscha och lägga mig nu så jag kan kliva upp i tid innan jag åker till Sundsvall imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0