I Liked You

Nu är vi skilda, vi är inte vi längre, vi är inte en klass längre. Vår dag började med ballongsläpp på skolan, där vi sedan åkte lastbil upp till kyrkan (eftersom att vi tror att vi är lika cool som studenterna) sen efter mycket sång samt betyg och stipendier och alla kortknäppningar plus en sista fika med klassen och sagt farväl till alla lärare så for vi på corner och åt en farvälmiddag så drog vi till magnäsudden och hade en hej dundrade fest, eller ja fest och fest.. vi satt och grillade, pratade om livet och myste till klockan 5 på morgonen.
När klockan slog 5 tänkte jag att det var dags att sova, men jag sov i ungefär 20 minuter sen började jag tänka.. vi är fan inte en klass längre?! Av 29 stycken så var det ungefär 1 tredjedel som höll ut hela natten, det här är inte kul. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, skratta för att jag är så glad att det är slut eller gråta för att vi skiljs åt?
Men jag måste få säga att det har då vart riktigt roligt att gå med er i dessa 3 år!

Jag skulle kunna skriva en milslång berättelse just nu men av ren lathet och eftersom att jag vet att de allra flesta som läser detta har tröttnat på att läsa redan när de kommer hit ner så tänker jag inte göra det utan jag bjuder på lite bilder istället. Och en film på när vår klass sjöng på skolavslutningen kanske kommer senar under dagen.



♥ x 10000000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0