Big help

Matte kan gå och ta sig någonstans..

På musiken såg vi en film om exorcism, på bilden skulle vi jobba handledning. Vad bra tänkte jag, jag kan äntligen få hjälp med matten. MEN NEJ TYDLIGEN INTE;
Ingen mattelärare var ledig och hade tid med mig och den lärare vi hade då (som har hjälpt mig med matten förr!?) hon kunde inte, hon fattade inte ett skit sa hon. Vilket är ett väldigt bra bevis på att man inte använder all matte man "lär" sig, SÅ ANDRAGRADSEKVATIONER KAN DRA ÅT SKOGEN
Så den som kan förklara som om man pratar med en 5-åring, är duktig på matte och är trevlig är välkommen hem till mig klockan 15.00 imorgon för att hjälpa mig. Bara att komma, du får en fet kyss om du hjälper mig också förresten

Banden till hatten börjar bli fyllda med en massa ord nu, kanske tårkanalerna också det lär väl visa sig, (alltså inte med ord då..)
Dessutom ska våran so-lärare på skolan sluta nu, och hans älskade pekpinne sitter nu ovanför hans dörr till klassrummet som killarna har hängt upp sen så har de skrivit en lapp där det står;
Stefan Engström
1979-2011

Ja, alltså de år han jobbade på skolan. Lite gulligt faktiskt att de tuffa och hårda grabbarna skulle göra något sådant.
Förlåt Felten men jag snodde bilden av dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0