Ursäkta mig igen och igen

Jag är bokstavligt talat så förbannad så jag skulle kunna bränna ner huset, döda mig själv efter att jag även förstört något annat och bränt upp alla matteböcker i världen.
Det jag hatar mest av allt i hela världen är den där förbannade JÄVLA matematiken.
Vi har fått 2 eller 3 mattelektioner på oss att räkna ett kapitel om andragradsekvationer, kapitlet är till och med så svårt att lärarna måste tänka efter när de ska hjälpa oss. Jag har nu suttit i 2 timmar och försökt räkna ETT ENDA JÄVLA LITET TAL, men jag kan inte. Mamma har försökt hjälp mig, men hon kan inte för hon fattar inte och pappa har försökt hjälpt mig men han kan inte för han fattar inte heller. Där ser ni, man har fan ingen användning av andragradsekvationer det är bara ett sätt att plåga eleverna med. Och jag kan gott hälsa att det funkar.. för jag lider. MATTE IN MY ASS!
Jag her upp med matten ikväll för jag kommer ändå ingen vart, det är ingen idé, jag är bara frustrerad över att jag inte kan och hur äckligt svårt det är. Och eftersom att vi antagligen inte har något viktigt på skolan imorgon så ska jag tamefan kräva hjälp med matten om jag så måste använda våldsamma hot. Det är fan i mig inte mer en rätt att dom hjälper mig med detta, det är lärarna som satt mig i den här situationen och dom ska fan hjälpa mig att klara ett G på provet också, för i nuläget ska jag vara glad om jag ens får IG. Helt ärligt jag spyr av ilska och frustration snart, och den här gången menar jag allvar.
Ursäkta mig, MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ALL DENNA MATEMATIK OCH ALLA ANDRA SKOLÄMNEN SÅ JAG SKULLE HELLRE KLIPPA GRÄSET MED EN SAX OM JAG SLIPPER MATTEPROVET IMORGON.
Men det är klart att jag inte ska få någon hjälp, dom vill att jag ska få IG så de har något att hånskratta åt. Lärarna tycker att det är kul att se elever misslyckas, de älskar att skratta åt elever som mig som kommer att vara glad över att de ens får IG. Men jag kan säga så här, ni lärare kan skratta åt er själva, det är ert fel att jag kommer få IG för ni inte har lärt mig bättre.

Ursäkta mig igen för mina svordomar och mitt aggressiva inlägg. Men ni ska veta hur mycket jag kommer gråta av lycka om jag får G på provet imorgon och det står jag för. Jag tänker göra det, för jag vet att jag kommer göra det (fyfan för matte)
Det här är mitt sista prov och det sista jag behöver göra i grundskolan, så pinsamt dåligt avslut på denna karriär kanske man kan säga. Men helt ärligt, JAG HATAR MATTE
Ursäkta mig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0