Some Stuff

Jag har alltid sagt, ALDRIG LÅNGKLÄNNING. Men idag kunde jag inte låta bli, det hängde en klänning alldeles ensam och skrek "köööp mig, köööp mig". Jag kunde inte låta bli så jag provade den, den satt perfekt så jag köpte den. Nackdelen är att jag inte riktigt vet när jag ska ha den, men jag ska ju i och för sig på bröllop i sommar så den kanske kan användas då.
Fast sen när jag köpt den så såg jag att den måste handtvättas men det ska väl inte skada..

 

Sen så köpte jag en ny väckarklocka på Ikea också, för nu ska jag inte försova mig längre! Nu ska jag upp i tid, jag börjar ju jobba på söndag så det kanske passar bra att ha en väckarklocka man vaknar av då. Jag köpte även en massa andra småsaker & kläder och så men det orkar jag inte visa.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0