PISSED OFF

FYFAN DET HÄR SKA NI FÅ IGEN FÖR!

Här sitter man och pluggar matte och halvgrinar en hel kväll, JAG RÄKNADE MATTE FRÅN NÄR JAG KOM TILL SKOLAN TILL KLCKAN 2, jag tror nästan alla som skulle göra provet både satt och nästan halvgrina innan och under provet. Men när det är ungefär 15 minuter kvar på provet och jag bara hunnit skrapa ihop 5 poäng och G är 8 avbryter vår mattelärare oss och säger till oss att provet inte är på riktigt!

Och här har de hotat med att man inte får fara ut och paddla eller fiska om man inte klarar G på provet!

Jag lovar, jag kommer att ge igen!

 

Dessutom fick vi tillbaka lite papper från engelskan idag, och där låg även ett brev som vi hade skrivit till vår engelskalärare den 25/8 2008, kan ni fatta att det är flera år sedan, DET ÄR ÖVER TRE ÅR SEDAN?! Och på tisdag går vi ut nian.. OM EXAKT EN VECKAA! Då slipper jag denna * skitskola!



Haha, checka datumet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0