long time no see

Hur i hela friden kan det vara så äckligt varmt? När jag och Julia drog och badade idag så var det 29 grader I SKUGGAN?! Och nu när jag kom hem för ungefär en halvtimme sen så var det 22 grader i skuggan..  weird
Men jag ska absolut inte klaga, det är bara det att jag tycker att det är liiiiiiite för varmt bara. Och en sak till jag inte alls tänker klaga på är våra slappa skoldagar, vi gör absolut ingenting! Men det är lite sorgligt också, det är bara 4 dagar kvar med klassen nu.. men jag ska väl se det från den ljusa sidan, det är ju bättre med 4 dagar en 3 dagar!

Och imorgon är det paddling med klassen, härligt när det är stekande sol hela dagen, säkert mer en 30 grader varmt i skuggan.... hehe man får väl ta sig ett eller annat dopp under den lilla paddlingturen. Fast det är väl bättre med sol en regn antar jag, för jag kommer ihåg att i sjuan bokstavligt talat SPÖREGNADE det, jag hade tre par mysbyxor på mig för att jag frös så * mycket.
Men de här dagarna är i princip det bästa på hela året, och nu är det verkligen sista gången vi gör det. Det ärlite sorgligt för allt är vekligen sista gången, verkligen, VERKLIGEN sista gången.
Sen ses vi aldrig mer, förmodligen inte, i alla fall inte alla samlade på en och samma plats, men några lär man väl se lite då och då hoppas jag.

P.S; jag måste bara få lägga in en liten notis till här i detta inlägg, JAG GICK MED SHORTS PÅ SKOLAN IDAG! Och om jag gör något sådant då är det fan varmt.

 

Sen bjussar jag på en film från när vi paddlade ifjol, och då var det perfekt väder , inte stekande sol, inte regn, utan helt enkelt perfekt så vi får hoppas på sånt väder imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0