Jag Ursäktar Mina Ord Om Du Ursäktar Mig

Alltså jag måste bara börja detta inlägg med att berömma mig själv, 5 över 9 ringer klockan och jag kliver upp, stänger av den och börjar storstäda mitt rum. Sen har jag även cyklat liter drygt över 4 mil idag dessutom har jag varit och tränat på gymmet.

Så ikväll belönade jag mig själv med en fy****** ****** god middag, sen så for jag på fotboll med Lisa och Nellie och efter det så for jag på Corner, vilket inte var så himla kul. För egentligen fick jag inte ens vara där eftersom att det är 18-årsgräns så man kan väl säga att det inte var folk i min ålder, men jag drack i alla fall en fanta för att vara en aning social. Så nu 3 timmar senare sitter jag hemma för mig själv i soffan och funderar på att gå och lägga mig och kolla på film och kanske mysa med min katt.
Det är ju som sagt en dag att tänka på imorgon med som kommer att bli så JÄVLA kung!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0