I didn't know much of love, but it came too soon

Var i Övik idag, det var rea på tamefan allt men tror ni jag kunde hitta något jag ville ha eller? Jag köpte en tröja och lite småsaker. Det får räcka, nog för att idag var en sådan gång jag verkligen hade pengar så jag hade kunnat handla men jag antar väl att man kanske ska spara lite pengar ibland.

Tills imorgon, för då ska jag till Sundsvall och handla på rean där. Man måste ju passa på att åka iväg lite nu innan man börjar jobba. Fick schemat idag och på söndag börjar allvaret!

 

 

Förresten ser ni vilken goding som är tillbaka? Min kära lilla Vivaz, jag hatade den mest av allt i hela världen när jag hade den men nu när den vart borta i säkert 3-4 månader på lagning så har jag saknat den som *. Så det första jag gjorde idag när jag kom till Övik var att gå och hämta ut min kära lilla Vivaz, men det är bara ett problem, telefonen slukar ström och pappa har laddaren i Sundsvall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0