How Is Cold Sweden?

Ahh.. gud sommaren är tillbaka! Fast jag gillar inte värme så mycket, jag tycker egentligen bara att det är jobbigt. Men eftersom jag tydligen bara är som alla andra så kan jag väl fortsätta med det då, jaaaa herregud ska ut i solen och steka nu brudar jaaa!
Nej, jag är * inte så där, jag hatar egentligen sommaren! Det är alldeles för varmt. Så istället för att ligga ute på sin egen gård och steka lite så drar jag och Alex på badet och svalkar av oss lite.

Dessutom är det min sista lediga dag idag, imorgon är det slut på roligheterna och tillbaka till verkligheten. Jag ska jobba hela helgen och nästa vecka jobbar jag bara två dagar så jag ska nog allt smida lite planer för den. Kanske byta bort dom? Och dra iväg.. det är nog precis vad jag ska göra och jag vet precis vart också.
Jaja, ni får ingen bild,  ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0