@ home

Nu är jag hemma, hel och ren. Om ni undrar vad jag gjorde så kan jag kort och gott säga att vi röjde stan i Härnösand igår natt.
Och vet ni vad? MIN JACKA ÄR KVAR I HÄRNÖSAND!
Det är inte bara lite trist utan väldigt trist.

 

Jag måste säga att det har vart riktigt skumt väder idag, för hemma var det tydligen oväder och när vi klev upp runt 11 var det jätte fint väder. Men strax därefter när vi ätit och så började det blåsa och regna så då bytte jag om till mysbyxor. Men sen när vi var framme vid deras stuga så dog jag nästan av värmeslag, så det var väl bara att klä av sig där.. hehe

 

 

Och Abbe det lilla hundäcklet var ju tvungen att få en fästing mitt uppe i allt.. så nu har jag vart med om det mest äckligaste i hela mitt liv. Jag har sett en stor äcklig * fästnig!

 

 

Ja, och mycket riktigt hade det inte vart så bra väder här hemma. För så här såg det ut i skogen när jag kom hem. Ser ni alla träd som vält?

Och tråkigt nog så har jag inga bilder från igår, men jag orkade inte släpa med kameran ut det är ju nog med att jag lyckades lämna kvar jackan..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0