Hemligt Meddelande

Nu har jag gjort mitt, jag har gått min sista dag på junsele skolan nu!
* vad extremt skönt egentligen men samtidigt så otroligt sorgligt. Så nu ska jag sitta och sörja här för mig själv ett tag, innan jag ska in på byn och fixa i ordning det sista inför imorgon.

Jag hade kunnat bjuda på en extremt helt nytagen bild på hela klassen framför vårt nyplanterade körsbärsträd som just nu befinner sig på skolans egendom. Men det är så att den bilden inte tillhör mig så om Felten ser detta så skicka den till mig på facebook!
Men nu måste jag fixa lite saker innan jag ska cykla iväg, för jag har faktiskt inte hela dagen på mig, det känns som om jag är så sjukt äckligt extremt mycket att göra inför imorgon men vad jag kan komma på så är det inte det. Så jag antar att jag kommer vara halvklar imorgon när vi ska åka för att då kom jag på precis allt jag skulle göra eller så kommer jag på allting ikväll kockan 11 och gör allting då sen vaknar jag klockan 6 imorgon och kommer sitta helt göralös tills klockan 10 så då får jag lite stressigt..
Så ALLT kommer att gå skit hur jag en gör.

Jajaaa.. jag tror inte att ni fatta vad jag just skrev men i alla fall nu ska jag sticka!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tilda, jag förstår inte hur man gör.. Fast den finns på min blogg.. :p

2011-06-13 @ 23:45:52
URL: http://feliciatenglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0