Celsius

Nu tycker jag att det är dags att tagga ner värmen lite, det börjar bli ganska jobbigt när det är över 30 grader i skuggan. Och jag har tyvärr två fönster i mitt rum som är äckligt felplacerade! För vid det ena fönstret skiner det förmiddagssol och i det andra skiner kvällssolen så om vi säger så här, det är 29 grader här inne nu..

Och sen så skulle jag cykla på byn ett tag och det var så äckligt varmt att jag har nog kunnat skapa en ny sjö av alla svett eller snarare ett hav. Sen när jag nästan hemma så skulle det såååklaart börja åska, jag som hade tänkt följa med och bada.
Eftersom att jag inte åkte och badade så hamnade jag framför datorn istället, och här har jag suttit ikväll och kommer förmodligen sitta här också resten av kvällen. Så roligt liv har jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0