Caribbean

Jag älskar livet! Det är så underbart väder och dessutom har jag spenderat dagen i ett underbart väder på bryggan med den underbaraste. Men det finns en nackdel, jag har så lätt för att bränna mig så jag är gaanska så bränd.

Kvällen kommer bli ännu bättre, ska spendera den ute i det fina vädret med mina vänner. Någonstans.. vi hade kommit på superstället men det var tydligen dans där ikväll. Men det ordnar sig för grilla och ha kul ska vi! Så nu kanske jag ska gå och duscha och så annars kommer jag inte vara så fräsch, men lite svett och ha badat i äckligt brunt vatten har väl ingen dött av..



Sen så såg jag en ny smak på choklad när jag var och handlade idag, den är säkert skitäcklig. Men det ska väl vara roligt att prova i alla fall, om jag inte tycker om den är det väl bara att ge bort den till Lisa hon äter ju allt. Till och med det som har legat på backen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0