PARTEYYY

Denna dag har jag spenderat med min vän Ronja framför diskbänken.. Vu har ätit mat, ätit tårta, fikat lite till, smygätit tårta från källaren och diskat på ett 80-årskalas idag. Men vadå? Vi fick ju umgås en hel dag i alla fall, vi fick ju till och med lön för att vi diskade en hel dag och det var dessutom inte ens jobbigt att diska jag hade kunnat gjort det helt gratis.
Och imorgon blir vi bjuden på bowling också, vi som var så duktiga på det i fredags.. det kommer ju att gå jätte bra imorgon! Om jag känner mig rätt så kommer jag att skämma ut mig med 25 poäng eller nått..


Var ju bara tvungen att avsluta med en omgång alfapet med min otroligt efterblivna broder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0