Ser Du Stjärnan I Det Blå?

Är det okej att efter ha ätit HELA DAGEN fortfarande vara sugen på mat? Alltså det kanske är okej att vara sugen på mat, men att faktiskt åka på pizzan och sedan på ok och köpa en och en halv liters cola och en chokladkaka? Men det kanske blir okej om jag cyklar och köper det, för då har jag ju faktiskt cyklat 2 mil..
Men ärligt, ser jag någonsin en som är ute och springer eller tränar med ett leende på läpparna ska jag nog överväga saken..

Fast nu borde jag nog lägga mig, jag har verkligen LOVAT Ronja att kliva upp i normal tid för normala människor och inte normal tid för mig eftersom att vi ska hänga med hennes family imorgon så nu kommer jag lägga mig med gott samvete för att jag gör det jag älskar, ÄTA!

 

Myyyyysigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0