Idiot

Sommaren kommer att vara borta med vinden, den kommer att vara borta lika fort som det blir dag, så fort att jag inte kommer att hinna med sommarens bravader.

Igår vaknade jag upp lika förkyld som vanligt fast 1000 x värre, men eftersom jag och Filip inte är så himla bra att kliva upp på morgonen så vaknade vi som vanligt efter tolv så då var det bara att sätta fart om man ville göra något utav dagen. Jag och Filip cyklade på bageriet och åt frukost och naturligtvis var jag den som var tvungen att stå för kalaset. Sedan så for jag och simmade så när dagen var slut så hade jag cyklat lite drygt 2 mil och simmat några kilometer.

Sen igår när jag nästan hade somnat så hörde jag någon som sköt med ett gevär (eller det har ju kunnat vart med en pistol också eller nått liknande, har inte så bra koll på sånt) så då blev jag rädd och trodde att det var en mördare. Sen sa Filip att han hade hört 3 skott..

Och idag är ju inte mycket att hurra för, sista lediga dagen sen börjar jag jobba igen. Det är världens finaste väder ute, kanske inte så jätte varmt men solen lyser och det är i alla fall över 20 grader och Filip vill inte fara och bada.. Så jag sitter väl här inne vid datorn då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0