The Big 4

Äntligen är jag ledig från sommarjobbet.. men börjar jobba på Onsdag igen. Är dyngförkyld och har feber dessutom har jag en miljon saker att göra.
Och att städa rummet står högst upp, jag kan inte fatta hur jäkla fort det går att stöka ner rummet. Det börjar med att första dagen efter jag har städat så är ja alltid jätte noga med att inte slänga kläderna på golvet, utan att hännga upp dem lite fint över sängkanten men ju mer kläder det blir desto svårare blir det ju att hänga upp dom lite fint över sängkanten så då slänger jag dom på golvet. Och eftersom att kläderna redan ligger på golvet så gör det ju ingenting om jag fortsätter slänga saker på golvet.

Sen skulle det ju heller inte skada om jag kunde vara på The Big 4 live ikväll, men det är ju lite sent ute nu. Så jag blir fast här hemma, ensam i mitt stökiga med min dunderförkylning.

Jag vill bara tillägga att det här är första gången på 4 år som jag är hemma den här veckan, jag brukar alltid vara i Stockholm den här veckan men inte i år.. i år jobbar jag livet ur mig. Men det blir väl en rätt så rejäl summa när jag är klar så det är väl värt det antar jag. Så jag har inte ens vart på Allsång På Skansen i år.. det känns lite surt men man får väl tänka på pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0