Today Is Today

Idag har jag hunnit med mycket må ni tro! Först så åt jag och Ronja frukost på bageriet, sen köpte vi glass med Agnes och Julia efter det bestämde vi oss för att bowla vilket inte gick allt så bra.. jag kom faktiskt sist. Men hallå? Någon måste ju faktiskt komma sist också och den här gången var det jag som var snäll och lät alla andra vara en aning bättre en mig när det gäller poängen.
Ingen kan väl ha missat att det var varmt idag? Nej, precis så innan vi skulle äta for vi och badade en stund. Det var ju inte det varmaste vattnet direkt..
När vi kom hem till mig igen så var det dags för käk så vi startade grillen och Julia gjorde maten och vi andra kollade på... som vanligt.
Och slutligen så kommer vi till slutet av kvällen då spelade vi spel heeeeela kvällen lång och nu ska jag sova för imorgon kommer bli en lååång dag. Det blir ju 80-årskalas för hela slanten!

 

Ja, det var väl inge fel på myggorna direkt.. dom var lika förjävlig som vanligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0