Till Mamma Och Pappa

Snälla mamma och pappa, jag vet att jag brukar vara jobbig ibland, men det brukar ni faktiskt också vara rätt så ofta. Men nu är det så här mamma att du vill fara på storsjöyran och då jobbar ju jag, men nu MÅSTE jag bara få fara på Putte I Parken, det kanske är lite kort varsel för festivalen börjar på Onsdag.
Tänk på hur mycket jag har slitit i skolan nu i slutet och sen nu när det är sommarlov så jobbar jag rätt så mycket dessutom kunde jag inte fara till Stockholm men nu MÅSTE jag bara få fara på Putte I Parken.. Jag kan betala hela kalaset, fast ni får förstås låna mig räntefria pengar så får ni tillbaka när min lön är insatt på kontot.
Antingen detta eller så ska jag tamefan få gå på EN FET JÄVLA ROCKKONSERT OCH NI SKA SE TILL ATT JAG FÅR STÅ LÄNGST FRAM!

Tänka på allt ni har utsatt mig för genom att vi bor där vi bor, tänka på alla gå¨nger jag har lagat mat till er (alltså flera gånger i veckan), mamma jag red på ridskolan för DIN skull, på något sätt måste i väl kunna gottgöra mig, som sagt ni har några saker att välja mella mor och far min. Och som sagt vi skulle ju åka utomland för några år sedan som vi ALDRIG gjorde så det är dags att gottgöra det nu också!

• Putte I Parken
• En fet rockkonsert (typ Getaway eller Sonisphere skulle inte skada)
• Hultsfredfestivalen
• Min drömshow på Cirkus
• Romeo & Julia Musikalen på Göta Lejon
• Eller så skite ni i vad som står ovan och betalar en thailandsresa istället

Jaaa, listan skulle jag kunna gör några mil lång men om ni vill så kan nu ju fråga mig mamma och pappa så får ni veta mer.

P.s. Alltså helt ärligt, tänk nu efter alla gånger jag har cyklat in på byn för att vara snäll mot er så ni ska slippa skjutsa eller för att ni INTE KAN skjutsa. Jag cyklar ju * mer på en vecka en vad ni övriga i familjen gör på hela sommaren så jag är fan värd detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0