Poolköp

Jag har alltid drömt om att ha en egen pool.. tänk att få hoppa i plurret när man kommer hem från en varm skoldag eller efter jobbet. Fast det är ingen i familjen som nappar på min idé. Så nu får jag ta saken i egna händer, jag skulle vilja ha en pool inbyggd i altanen. Men dom gick på några 10-tusen såg jag.
Så min jakt på en pool är ännu inte avslutat. Jag hittade en ganska så stor pool för 400 tusen, men då måste man ju köpa till en MASSA saker som klor och så.

Så jag skulle gå in på banken via internet och kolla mina välfyllda konton.. men då har jag glömt bort inloggningen så då måste jag på banken imorgon innan jag ska jobba också. Sen kommer Ronja imorgon också och då blir det en massa lek.. det hade kunnat blivit en massa bad om jag hade haft min pool. Fast i och för sig så känns det ganska onödigt att lägga ner flera tusen på en liten pool nu när jag tillexempel bor 5 minuter ifrån närmaste badplats..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0