Fucked Up

Alltså det känns som om jag kommer sitta fast i denna skitby i sommar, allt som var planerat kommer att skita sig. Och allt som jag tänk skiter sig. Till och med min bror har ett roligare liv en mig, och eftersom att hans liv bara går ut på att äta och spela tv-spel heeeela dagen låång så är mitt liv jävligt illa.
Och det har varit den värsta dagen på jobbet idag också, om vi säger så här det kom typ in 5 personer så ni tänker säkert att det inte kan ha vart så svårt att servera dom men jo tänk att allt ska då skita sig.

Låt oss säga såhär livet är på topp vid hundra då är mitt liv -3000.
Men nu ska jag faktiskt lägga mig i mitt allt för stökiga rum eller ja jag hade väl tänkt lägga mig i sängen som befinner sig i mitt stökiga rum och sedan ska jag väl gå ut och äta var det väl tänkt. Fast det kanske skiter sig det också det vet man väl aldrig.
Antagligen


argalappen.se
i mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0