i.d.o.l

Jag måste erkänna att jag tyckte att det var väldigt bra igår, det går inte att förneka direkt om man säger så. Jag har nästan bara hört dålig kritik om det dessutom har jag inte följt idol så jag hade inte speciellt höga förväntningar på det hela. Men jag och Julia stod som sagt längst fram under kvällen och det finns i princip inget att klaga på, haha
Och bara för att gör min kära moster lite avundsjuk så kan jag säga så här, Jay sjöng like a prayer igår
På rusta får man mycket för pengarna, här fick vi jävligt mycke för inga pengar alls!


Kommentarer
Postat av: MOSTER

Ogilla att jag inte fick höra det jag oxå...men jag gillar att ni gillade gårdagskvällen. Puss från Moster

2011-01-30 @ 14:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0