full fart (i stallet 2)

Som jag sa så har jag ju vart i backen och åkt bräda idag, sen när jag kom hem och vart på ica och så också då så var klockan kanske 20 i 4 och vi skulle vara i kyrkan klockan 5. Och jag som är väldigt seg av mig speciellt när det gäller att duscha och fixa håret och allt men jag både duschade, åt och gjorde mig i ordning på en timme dessutom han jag kolla på tv.. ibland blir jag riktigt stolt över mig själv!
Men i all denna stress som egentligen inte var nån stress, hann jag konstatera hur mycket jag hatar jeans. Jeans, höga klackar och åtsittande kläder över huvud taget! Det är så äckligt obekvämt så det går inte att beskriva.


dagens utte - åtsittande jeans som jag inte gillar

städa mitt rum kanske, den som gör det får en tjuga? någon..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0