dra åt h*******e

Jag är sur, förbannad, förjvligt förbannad, arg och allt annat negativt man kan vara. Det är helg och man ska vara glad, men jag kan inte hjälpa det.
Jag hade gjort upp min plan för helgen, för varenda ynka liten minut. Den sprack, allt bara flöt iväg. Okej inte exakt allt, där tog jag i lite. Men det känns som om det var allt..

Jag var på vad man brukar kalla bra humör när jag lämnade in biologiprovet idag, men sen när jag hörde vad alla andra hade svarat på frågorna insåg jag hur värdelös jag är. Att det ska vara så svårt att i alla fall svara rätt på lite frågor.
Efter idrotten var jag på så dåligt humör att jag bara ville gå och dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0