bästa köpet

Min telefon har spökat ett tag, men när man tappar den i backen och tror att den går sönder så tydligen har den börjat funka igen. Ljudet har kommit tillbaka, nu kanske jag till och med svarar.

Jag och Ronja har glott på när Elina & Lisa spelar guitar hero ikväll, och då kom jag och tänka på hur beroende jag var av det förut. Fast typ i sexan, men det är ju i och för sig aslänge sen.
Vi har vart på Ica och handlat gomaten tills imorgon :D Aja, vi kommer i alla fall suga, ingenting kommer funka som planerat. Men hon har lovat att ringa och väcka mig, annars lär vi inte komma ut förs en två eller nått.  För jag har vänt på dygnet totalt, det brukar alltid bli så på loven men det här lovet är extremt. Jag kanske somnar runt halv 5 - 5. Till och med dom dagar jag ska upp typ 7.. aja, jag är alltid lika smart. Men om jag ska kunna bli gitarrkungen #1 ska jag nog gå och spela lite nu då.. :D



HAHA! Jag ser ju galen ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0