2nd day

Andra dagen på sista terminen, jag hatar det här. Allt med gymnasium hit och dit, JAG HATAR DET! Jag vill bara stanna i tiden eller backa bak några år. Allt har bara gått så himla fort, jag förstår inte ett dugg hur man kunde längta tills man gick ut nian förut, allt är ju bara hemskt! Totalt fruktansvärt, visserligen kommer man ju ifrån hålan men har man otur hamnar man på det värsta stället på jorden! Allas fruktan.. Sollefteå!
Jag vet inte ens vad jag vill gå, eller vars. Allt är skit med andra ord. Vi fick ett brev idag med inloggningsuppgifter eftersom att från och med måndag kan man börja välja, superenkelt. Bara att logga in och knappa in exakt vad man vill gå, bajs i Ryssland kanske..? Det låter riktigt lockande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0