100119

Jag missade att det var 11 månader kvar tills jag fyllde år igår, jag tycker jag borde få tårta då. Och eftersom att jag inte fick det igår så vill jag ha det idag, så det så.
Idag -
Musiken gick väl ganska bra, vi gjorde inte så mycket, började på ett arbete om hörseln. Bilden gick faktiskt bra för en gångs skull, jag rev inte sönder mästerverket och jag kom en bra bit på min "egna tolkning av Vincent Van Goghs målning solrosor" Det lät alldeles för konstnärligt en va det var hör jag..
Och matten rymdgeometri!? det värsta som finns, värre en ekvationer och krig tillsammans! Då är det illa.. Vi avslutade dagen med att kolla på esteterna från Strömsunds lilla show, om jag får säga vad jag tycker så var den inte bra. Jag skulle vilja säga ord som värdelös, oduglig, kass, dålig, tråkig, onyttig och kanske till och med usel.
Men det gör jag nästan inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0