Today

Lektion nummer 1 började i idrottshallen lika så lektion nummer två, blev haffad av skolans polis som egentligen bara är träslöjdslärare vilket han inte fattar. Han tyckte att det var orlimligt att vi gick fem minter tidigare från hallen tillbaka till skolan när vi inte hade något att göra även fast vi fick gå för våran idrottslärare så då fick klassen sig en liten utskällning.
På svenskan såg vi klart psalm 21, och jag blev inte rädd den här gången jag har nu gjort mycket stora framsteg i mitt liv. Var hos tandläkaren, hon sa, mycket fina käkar men mycket smärta.
Prov i toppenstugan, det fruktade biologiprovet men jag tyckte det gick fint men oftast då jag tycker att det går bra så går det åt skogen.
vännerna i backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0