mr. saade

Laddar upp för skolan imorgon, i måndags var det bara 4 månader kvar till skolavslutningen, 4 MÅNADER!? Helt seriöst tiden går bara fortare och fortare snart är jag väl död och begraven också, haha
Helgen har bara flugit förbi och jag har inte gjort ett skit, fast ändå känns det som om jag har hunnit med rätt så mycket. Var ju faktiskt hos Alex igår, checkade lite av hockeyn och melodifestivalen där.
Det var ju inte nå vidare bidrag igår men om jag får säga det själv så var det nog Saade som var bäst, haha. Jag och han är ju sm sagt väldigt goda vänner, jag har till och med fått ett eget smeknamn.. "hon med gipset.."
Fast egentligen låten var ju inge vidare, snarare han som var bra.. eh hehee

mr. Saade i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0