jag rostar sönder totalt

Jag hade sån jäkla huvudvärk idag på skolan så jag funderade om och om igen på om jag skulle åka hem, men jag tänkte att jag skulle vänta tills jag gjort proven. Men efteråt blev det lite bättre, men på idrotten kom den förbannade huvudvärken tillbaka igen och ända sen jag kom hem har jag i princip bara legat i sängen, dessutom var de inte allt som grädde på moset så håller mina käkar typ på att rosta sönder!? Haha, nej men jag kan knappt öppna munnen helt för det gör så jäkla ont och bara man tar lite unatpå så håller jag typ på att svimma för att det gör så himla ont.
Dessutom borde jag verkligen plugga med tanke på vilken jävulsvecka vi har den här veckan, men vad har jag gjort sen jag kom hem? Jo, typ legat och sovit för att slippa den förbannade huvudvärken.
Good girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0