jag har inte ett enda liv

Mitt nyårslöfte var att skaffa mig ett liv, ja få se hur går det med det..?
Skit.
Men jag kan faktiskt säga till mitt försvar att jag har vart sjuk, och när jag hör ordet sjuk så vet jag hur mycket jag har missat i skolan. Allt för mycket, jag har lite böcker hemma, men tror ni jag har öppnat dom ens en gång? nä.
Det är kanske det man borde ha gjort. Om man hade velat alltså.



haha, ja vad säger man. En vackrare bild får man ju leta efter i alla fall, äldre också för den delen.
Men efter som att jag inte riktigt sitter vid min egen dator just nu så får ni faktiskt ta de.
Ville bara säga att jag faktiskt inte bara ska sitta hemma imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0