dagens

Har spenderat dagen hos Lina, men är lika glad för det. Haha
Bageriet också om jag får skryta lite. Hehe, ska jag vara ärlig..? Vi kollade på Hannah Montana the movie.. Men Julia som inte är uppe i åren en ville ju kolla ;)
Nej, nu var jag elak. Sen när det blev hockeytime, ville jag kolla. Men har man två kompisar som inte är så stort fan av att sitta hemma i soffan och kolla på hockey som man dessutom spenderar dagen med är det inte så himla lätt att få sin vilja igenom faktiskt. Så det blev en till film, och en till film. Två filmer till, en som var bra som jag inte ens kom ihåg namnet på också blev det Bröderna Lejonhjärta.

Satt vid mors dator imorse så här kommer ett par snabba bilder på dagens utte. MMMmm, mycket fina bilder.
               

Kommentarer
Postat av: Julia :)

jaaa tilda! precis så var det ju,



tilda: ÅH DET ÄR HANNAH MONTANA THE MOVIE DEN MÅSTE VI SE!

2011-02-05 @ 21:57:47
URL: http://juliaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0