vilken dag

Idag har jag städat, bakat och solat. Sola i blåsten när solen gått i moln är inte det roligaste, men i alla fall när jag gjort allt hemma så mycket att jag ledsnat så for jag in och tränade. Det känns som om jag kommer att ha träningsvärk i armarna imorgon.. men det gillar jag! Då känns det som om man har gjort någonting i alla fall och inte bara legat hemma framför tvn. När jag kom hem igen så lagade jag mat till familjen som var av den mycket exklusiva sorten, korv och makaroner. Men det blir ju mycket sånt när papi är hemma för att eftersom att han är borta så mycket så påstår (jag tror nog att han gör det i smyg..) han att älskar korv och makaroner för han äter bara på resturang, säger han ja.. Vem som helst skulle ju byta liv med han bara för att få äta på resturang varje dag.
Men nu ska jag gå ut med lillebror och sen ska vi väl antagligen och gå in och smaka på min kaka som jag bakade idag. Vet inte hur den smakar eller så, för jag var sugen på något gott så då googlade jag på något gott på google. Och efter en hel dels letande så kom jag fram till ett helt okänt recept utan bild och så, så den körde jag på! Men om vi säger så här, är inte kakan god så var i alla fall smeten god!




Lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0