ointressant så kul

Här sitter jag nu, för tillfället kollar jag på hockey. Och det ser ut som det blir färjestad som tar hem sm-guldet i år. Jag hade hoppats på skellefteå, men men jag antar att sånt kan man inte styra över.
Och för er alla som undrar så gick det mer en åt helvete på uppsatsen till engelskanatonella igår. Fick ju som sagt ett väldigt starkt VG+ på läs- och hör förståelsen och om jag fick ungefär likadant på uppsatsen och de muntliga testet så blev det ett MVG men annars ett VG+ som visserligen bara utspelar sig som ett ynka litet VG i betygen. Men nog pratat om detta, allt sjukner just nu. Så varför är det inte okej om betygen gör det också. Idag sa vår mattelärare att det var bara 3 mattelektioner kvar innan vi skulle gör mattenationella, jag tog mig en liten funderare och undrade om proven inte var i början av maj. Men se på fan, vi går till onsdag och då har vi tre mattelektioner. Sedan när vi kommer tillbaka från lovet så är det maj och dags för nationella. Tiden rinner iväg, för fort för mitt eget bästa. Snart är det skolavslutning, sommar lov och nyår. Innom en snar framtid sitter jag väl på ett åldersomshem och skriver här i min blogg också.
Men nu funderar jag på att ta en lång skön dusch nu och sedan sova, så nu vet nu hur det står till i mitt liv.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0