tredje dagen

Fan vad jag känner mig äcklig.. jag duschade igår faktiskt men sen dess har det ju som sagt hänt en del. Jag har inte ens klätt på mig idag, men jag ska nog allt ta en dusch om en timme eller så.
Som sagt så tältade jag inatt och dum som vi var så började vi inte sätta upp tältet förs runt halv 11 då det var gaaanska så mörkt. När vi väl började så tyckte vi att det saknades något, tältet var liksom så platt.. vi hade glömt tältpinnarna men som tur var så skjutsade kusin oss hem till Julle och hämtade dom.
Nu på morgonen åt vi frukost ute i solen och sen har vi bara legat och stekt, men sen kände de för att dra hem för en dusch men som sagt så kommer dom tillbaka till middagstid och äter och sen blir det sista kvällen med Ronja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0