today is today

Äntligen hemma! Skulle till tandläkaren klockan 14.15 klockan 15.00 prick fick jag komma in. Jag skulle ju naturligtvis kolla käkarna igen, och det tog knappt 1 minut. Tandläkaren sa att även om käkarna har blivit "mjukare" nu så kan det ta flera månader innan smärtan försvinner. Men i alla fall så även fast jag kom dit strax efter 2 och fick sitta och vänta lite drygt 1 timme. Så kändes det som om tiden bara flög iväg. Jag tror det satt ungefär 15 personer där inne, så jag hade ju det jag gjorde kan man säga. Det satt en massa gamla tanter i kanske 70-års åldern och snackade skit om allt och alla. Dessutom satt min gamla svenskalärare där, hon sa i alla fall att hon tyckte skolan i Junsele hade blivit förjävlig, de bara byter lärare hit och dit. Och jag kunde inte annat än att hålla med, för det är faktiskt sant, vi bara byter lärare hit och dit. Men jag håller med om att skolan i Junsele blivit lite underlig den senaste tiden, numera är det dödsstraff om man tar 2 glas till maten eller om man går på tre i rad i korridoren. Känns som om vi har en ljus framtid när det gäller skolan här hörrni!

Fick veta av våran engelskalärare idag att alla i klassen hade blivit godkända på engelska i nationella, men vi har uppsatsen kvar. Den ska vi skriva på onsdag, sen har vi franska prov på fredag och so-prov på tisdag nästa vecka. PLUGGA!
Sen efter tisdag så kommer onsdag och det är sista dagen vi går i skolan innan påsklovet, sen har vi påsklov från onsdag till söndag pch en vecka till! Skönt, dessutom är sista april på slutet av lovet i år. I år har dom slagit på stort, de ha slagit ihop allt till ett! Och sen så kommer min absoluta vän på måndag, nu på måndag, om en vecka! Jag längtar ihjäl mig så jag håller på dö, vi har faktiskt bestämt idag att vi ska cykla..
Men nu ska jag gå ner och se om man får lite mat i det här huset idag, det ryktades om att det skulle bli något gott när jag frågade mamma. Sen består väl kvällen för det mesta av plugg till både franskaprov och so-prov, KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0