Stockholm C

Sitter på tåget nu.. Det kändes riktigt tungt att kliva upp imorse, men samtidigt har jag ju något kul att se fram emot så då gick det lite lättare att kliva upp. Mamma lämnade mig vid bussen i Junsele imorse sen dess har jag klarat mig själv, jag bytte buss i Sollefteå och fortsatte min resa mot Sundsvall och där bytte jag till tåg. Helt otroligt att jag klarar det själv. Visserligen har jag rest själv förut men jag har inte bytt såhär mycket..
Jag vill vara framme nu, men är bara i Söderhamn än så det är ju en bit kvar.
Men jag mår illa, riktigt illa nu så om gud vill vara på min sida så kan han ju snabba på tåget lite. Jag vill kliva av nu, det är kul att resa men idag är det fan tungt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0