Sista April

Den sista april 2011. Jag missar Junseles fotbollsmatch imorgon, något jag ville se faktiskt. Men jag vet inte om det är något att se. Ingen kan väl ha missat allt snack om att att Junsele ha förfalskat kontrakten med sina spelare? I alla fall så vart det snack om att den här matchen skulle bli framflyttad och så. en nu när den inte blev det så får inte de bra spelarna spela, utan dom har tagit in spelare i min lillebrorsas ålder. Riktigt pinsamt, man får väl hoppas på att det inte blir tvåsiffrigt.
Men i alla fall så kan ni inte bara gissa vad jag och Ronja ska göra imorgon, eller idag klockan är ju över tolv. Men i alla fall så när vi gick över västerbron idag så när vi hade kommit ungefär till mitten av bron så hade några (eller inte några, utan några hundra) kärlekspar satt ett hänglås med deras namn på och sedan slängt nyckeln i vattnet nedanför bron. Det ska jag och Ronja också göra imorgon, vi ska hänga ett stoooort hänglås på bron där med våra namn på, sen ska vi kasta båda nycklarna i vattnet!



bild från västerbron idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0