s t o c k h o l m

Jag tog en riktig sovmorgon idag, eller en sovmorgon utan att sova. Jag har i princip legat i sängen till nu. Men så bestämde jag mig för att gå ut ett tag så jag klädde på mig och så men det var inte direkt det varmaste vädret idag, det är sol men det blåser. Så jag skulle gå in och klä på mig mer och sen hamnade jag här istället. Men jag hade en fundering på att fara på bageriet med Filip men han dissade mina planer och drog ut på egen hand istället. Så nu sitter jag här ensam i kylan, nej haha
Jag har ju min katt. Men eftersom att det inte blev nått fika med Filip så blir det väl antagligen träning ikväll eller ikväll och ikväll, runt 4.



jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0