my dream

Veckan har vart förjävlig, dag som natt. Måndag och tisdag så satt jag, Nellie, Lisa och Carro och försökte få klart hemkunskapsarbetet, sen var det bara hem och skriva dödens uppsats (hemkunskapsuppsat) som också skulle in i onsdags, i torsdags så hade vi musikprov, jag tror jag var klar på lite mindre en 1 minut och dessutom tror jag att det blev full pott. Igårkväll kom pappa hem från jobbet, och till skilnad från alla andra torsdagar han kommer hem från jobbet så hade han den här gången med sig en massa godis! Hur mycket som hellst, så nu när jag är hemma ensam så har jag tjuvsmakat lite.. Idag hade vi nationella i engelska, jag kan ju säga att mina engelskabetyg sjönk som en sten i havet där i alla fall. Och dagens höjdpunkt på fredagar brukar vara idrotten men idag, skulle vi köra någon barnlek?! Men det var lite kul, men det var jobbigare än vad jag trott. Indian gömma, haha!
Men nu ska jag börja göra mig i ordnign för snart kommer moster och hämtar mig sen far vi till mormor, och sen ska jag väl hem och följa hockey tror jag. Vinna eller försvinna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0