invite

Vad är det för jäkla skitregel de kommit på när det gäller spotify, allt ska då fan kosta nu för tiden. Vi som har gratis abonnemang alltså vi som inte har spotify premium kommer bara att kunna lyssna på spotify 10 timmar i månaden och högst lyssna 5 gånger på samma låt. Allt ska då bara handla om pengar hela tiden, spelar ingen roll vad det gäller.
Men skit samma, youtube finns ju i alla fall kvar. Efter idrotten idag tog jag och Linis och tränade på egen hand också. Och när jag kom hem så låg ett brev på bordet i mitt namn så jag tog och öppnade det. Ehhh, det var från försvarsmakten. Sommarskola på frösön.. hehe skulle inte tro det.



Tack, men nej tack. Jag tror jag står över faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0