förklarar läget

Internet har lagt av hemma, det kände helt enkelt inte för att samarbeta längre. Men som sagt så sitter jag för tillfället vid min fars dator, och drömmer mig bort. Drömmer mig bort till ett bättre liv, ett orimligt liv. Ett liv som är orimligt att leva, men jag vill.
Jag vill leva mitt liv, mitt liv som jag vill. Allt ska vara perfekt men som jag vill ha det kommer inget bli perfekt.
Allt i mitt liv har lagt av, men vem bryr sig. Allt fokus på skolan, jag måste ha bra betyg. Nej, jag känner ingen press alls!
Hos tandläkaren imorse gick det väl inte så vidare, det hade blivit sämre. Så nu har jag fått ett papper om hur man gör för att mjuka upp käkarna, och sen ska jag dit igen nästa fredag. Attans också, ska dit mitt under nationella provet såg jag nu. Men nu ska jag ner och se om det blir någon mat idag, hoppas det blir något gott och helt enkelt underbart!



En aning gammal bild som jag hittade här på pappas dator


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMBLOPPIS

BLOPPIS! kika in vettja ;)

2011-04-01 @ 20:29:20
URL: http://stockholmbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0