filmtips

Tämkte bara avsluta kvällen så här med lite filmtips, och enligt mig är detta en av världshistoriens bästa filmer. Såg den här i Umeå för ett tag sen och blev helt kär. Den var helt underbar, jag tror inte att det går att säga mer en så om filmen. Så nu tänker jag avsluta min kväll efter att ha kommit hem från kvällens äventy, kollat på tv och lirat boll med stora lillebror. Jag förstår inte varför jag är så himla trött nu för tiden, efter klockan 7 måste jag kämpa för att hålla ögonen öppna. Jag sover en liten stund när jag kommit hem från skolan, och jag sover till halv 8 istället för 7 när jag ska på skolan. Bara för att jag är så himla trött, men som straff så får jag stressa ordentligt istället. Men det går inte, det är nästan så att jag måste hålla upp ögonen med fingrarna för att hålla mig vaken. Och varför jag sitter här nu och skriver när jag egentligen bara skulle gå på toa innan jag gick och la mig behöver ni inte fråga mig om.





Kommentarer
Postat av: tush

Tack för tipset, har inte sett den filmen.

2011-04-17 @ 23:39:48
URL: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0