Feelings for the summer

Ja, jag har försökt göra bloggen lite somrigare. Det känns inte som om jag lyckades, men den ser ju i alla fall lite annorlunda ut. För tro det eller ej, jag längtar till sommaren. Annars brukar jag vara en sådan person som gillar regn och kalla vinterdagar men nu vill jag ha sommar och Stockholm! Tänk er en varm sommardag och bada eller bara gå runt och kolla inne i Stockholm,  jag tror inte att jag kan komma på något mysigare just nu.
Tro det eller ej igen, men jag älskar Stockholm. Det är en av mina favoritstäder, jag gillar stora städer med mycket trafik, mycket människor och dessutom så finns det så himla mycket att göra i Stockholm också. Det är inte riktigt som hemma, en grå trist by på knappt 1000 invånare. Det är inte riktigt min stil, stadsliv skulle sitta lite mer fint om man säger så.. haha



Taio Cruz - Higher ft. Kylie Minogue, snacka om att detta kommer bli en riktig sommarplåga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0