En dag i Stockholm

Vi började dagen med att åka ut till Globen och äta lunch, sen när vi satt där så såg vi skyview på Globen. Lite småsugna på att testa var vi allt, till sist så gjorde vi det. Trots att jag är så fruktansvärt höjdrädd så gjorde jag det!
Pluspoäng till mig själv där.. haha

 

Det är inte alla som vart högst upp på Globen inte!

Vi fortsatte dagen in mot stan där vi hadladlade lite smått, vi kollade mest runt och så.

 

 

 

Inte nog med det, efter vi hade vart på stan så for vi ut mot Västerbron. Vi gick över hela och man kan ju säga att man fick en aning sommarkänsla när man gick där.. båtar kom förbifarande, träden var gröna, det var varmt och allt bara var helt perfa.

 

 

Och nu har vi vart hemma ett tag så nu ska vi gå och handla sen ska vi till Ronjas pappa och äta middag. Sen ska vi bara vara hemma och slappa för jag är gaaaanska så utsliten så myckets som vi har gått idag men dessvärre verkar inte Ronja vara lika utsliten.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0