Easter

Jag har lämnat in mina engelskaböcker, 1 inlämningsuppgift kvar i biologi, i princip klar med matten, 1 kapitel kvar i hemkunskapen, 1 uppgift kvar i bilden och lite till.. efter lovet är det dessutom maj. Det känns att det börjar lida mot sitt slut nu. Dessutom har jag påsklov nu! Jag fuskade lite, vi går egentligen imorgon också innan vi får lov men eftersom att vi inte skulle göra nått speciellt så och Ronja är här så kunde jag lika gärna vara ledig. Egentligen nu när jag tänker efter så kunde jag lika gärna vart ledig idag också och bara gjort proven på morgonen, men skit samma jag har i alla fall påsklov nu.
Sen har jag hört lite heta rykten om att vissa till och med går på torsdag, men i alla fall så vill jag bara åter igen säga att jag har lov nu och framför allt så har jag sovmorgon.



- Jag tänkte bara att du kanske skulle bli glad om jag lägger upp den här bilden på dig frun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0